Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 mars 2010

MINA FÖRSTA CUPCAKES

Häromdagen tog jag och bakade mina första cupcakes!!
Nå, vad tycks?? - Saknas snygga formar och hade ingen
sprits, men jag tycker dom var helt okej för att vara
mina första ;-) Smakade utsökt dessutom!! Gjorde
~~~~
Har ni nåt bra cupcake recept till
mig?? Jag publicerar gärna och länkar till er!!
Maila mig på muppsan@live.se
Fick ju mersmak nu och vill göra flera ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Sandra sa...

Ett trevligt ställe att besöka om man har lite cupcakes mania är Åsa Hellgrens "Hello Sugar!" som hittas på http://www.hellosugar.se/

Hon tar beställningar men ger oxå tips & inspiration - och framför allt så delar hon bilder på sina underbara kreationer!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos