Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 26 mars 2010

BARNRUM INREDNING

Om ni struntar i möblerna och fokuserar på tapeterna...
Boråstapeter´s "New classic" kollektion är helt i min smak,
skulle gärna sätta stjärnor i barnens nya rum!!
Visst kan det bli snyggt med dessa i varsin sida av
rummet?? Sen kommer det förmodligen läggas in
en ljus heltäckningsmatta över parketten oxå.
~~~~
Båda barnen har vita sängar och Amanda har IKEA´s
vita expedit bokhylla som jag kommer använda som
avdelare mellan rummen. Hoppas på att det kommer gå
bra att barnen delar rum!! Då vi hittat vårt drömhus
kommer självklart barnen få varsitt rum, men så länge
vi bor kvar i vår lägenhet så får dom dela ;-)

bloglovin

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tapeterna är jättefina :) jag gillar verkligen stjärnor.
Ha en fin fortsättning på fredagen *kram* Åsa

LindaLindström sa...

Mysiga tapeter! Måste bara försäkra mig om att du tänkt på en sak med heltcäkningsmattan.. barn hinner sällan till toaletten innan de kräks.. :)

Hoppas ni har det bra häruppe! Kram

Life Of An Angel sa...

Ja visst är den kollektionen fin! Har själv funderat på den nu när vi strax ska ta tag i barnrummet :-)

Kick sa...

Jag tycker stjärnorna är fina men varför bara ljusblått, ljusrosa och svart? Hade det funnits röda eller gula hade jag varit första kunden :)
Ha en mysig helg!
Kram Kick

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos