Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 17 mars 2010

DAGENS OUTFIT´S

DAGENS OUTFIT´S

~~~
Nova Star ss2010 pryder båda mina barn idag ♥
~~~
Amanda har på sig Nova Star Denim Harem Trousers,
Nova Girl Tee och Hood 04 Energy Pink.
~~~
Det riktigt lyser om henne - kläderna är om
möjligt ännu snyggare i verkligheten än på bild.
Så himla nöjd med vartendaste plagg!!
~~~
Alvin har på sig Molo body och Nova Star
Chinos Sand byxor samt Hood 04 Energy Blue.
~~~
Jag är såå glad att han växt så pass så han
äntligen kan ha en massa NS plagg ;-)
~~~
Nova Star finns hos Babyshop, Fridolina,

bloglovin

4 kommentarer:

Sanna sa...

Hejsan!
Jag tänkte bara tipsa om tävlingarna som är ute på min blogg just nu. Du kan vinna ett paket namnnappar, pippi resväska samt en barnmatspressare "The Wean Machine".

Hoppas du är med och tävlar!

Elin - Ett hus till oss sa...

Så otroligt fina kläder och fina barn såklart! Vi har ännu inte testat något plagg från dem, men är riktig sugen på det nu :)

jag önskar er en mysig dag! Kram Elin!

.svantes mamma sa...

åååh jag ÄLSKAR Nova Star!

Jda sa...

Gud vad snygga kläderna är!!! Är såååå avundsjuk:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos