Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 27 mars 2010

SAKNAD

Ikväll känns allt bra pissigt...
För det första, Amanda tjaffsade vid maten, ungefär som vanligt.. fick bråka och tjata en jäkla massa.. slutade med att jag drog ut med hunden och mamma & Anders fixade annan mat till henne... Så då jag kom in blev det ytterligare en konflikt om det...
~~
Försöker få Alvin att ta flaskan men han blir skitförbannad och bara kräks så fort flaskan kommer i närheten av munnen. Fattar inte att det ska vara så svårt!!! Amanda tog inte flaskan förrän hon var 1år och 3mån... så känns rätt viktigt att försöka få Alvin att ta den och redan nu. Gaahh.... men nu ger jag snart upp!! Någon med tips??
~~
Det värsta är saknaden efter Älskling.. visste att det skulle bli jobbigt, - men så här jobbigt??? Älsklingen - min kärlek - kom snart hit.!! Lova mig att det här går vi aldrig igenom igen?!!! Hatar vårt stambyte :-( Saknar dina kramar, din humor, din kärlek, din parfymdoft, ditt skratt - allt med dig!! Räknar ner dagarna tills du kommer nästa vecka!! ♥

bloglovin

2 kommentarer:

Carolina sa...

Uscha, saknad är JOBBIGT - hoppas dagarna går fort och att du snart har din kärlek hos dig! kramar

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Ugg alltså *Klump i halsen*

Känner verkligen din saknad. Jag som du är sämst på att vara borta från min älskade soulmate.

Kram till dig & upp med hakan

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos