Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 mars 2010

KLÄDER FRÅN TUTTA

Blev lite betuttad i den här söta pyjamasen
ifrån Tutta ;-) Finns även i rosa!!
Den skulle Alvin bli fin i - löööve färger!!
Det är lite MeToo/Småfolk över den, eller hur??
Den finns iaf att köpa hos LillaW, dom har
dessutom 50% i rabatt på gamla Moonkids
kläder. - In och fynda ;-)
~~~~
Bodyn nedan är oxå ifrån Tutta, den är oxå
hur tuff som helst. Vill ha flera bodysar
från det här nya märket för mig.. Någon
som vet nåt om kvaliteten och hur
kläderna är i storleken?

bloglovin

5 kommentarer:

Milla sa...

Noah har en bodysuit från Tutta som är helt underbar! Jag tycker det är riktigt bra kvalitet och dom är ganska normala i storleken.

Sanna sa...

Oskar hade hur mkt tutta kläder som helst som liten iochmed att hans mormor o morfar är från Finland.

Kvaliten är hur bra som helst, mjuk o go, håller färg o form. Visst kan det väl finnas några/något måndagsexemplar. Men det gör det ju med alla märken.

Prisvärd o jag har vart hur nöjd som helst. Jag upplevde storleken som ganska stor o rymlig till normal, beroende lite på vad för typ av plagg.
Såg att det fanns en hel del av detta märke på Babyland då jag var nere i Sthlm sist.

Hoppas du blir nöjd... Kram

Kakkakaffe-Eva sa...

De är rätt stora i storleken och okej kvalitet. Men jag väljer nog t.ex. molo framom tutta. Men deras 50 års jubileumskollektion tycker jag om.

Anny sa...

Men åh vilka fina kläder de hade! Den där pyjamasen skulle jag kunna köpa NU.... o hoppas på en pojk helt enkelt :)

Sara - Thaison sa...

Ohh vilken härlig pyjamas från Tutta!! Den var superhärlig.

Tack för tipsen... kände inte till detta märket.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos