Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 22 mars 2010

GOODIEBAGEN

Många som undrar varför jag inte bara drar vinnarna och sen kollar om dom följt reglerna... - blir ju faktiskt inte rätt då med antal deltagare ifall vissa fuskat.. Så tyvärr måste jag gå igenom alla 500 tävlande.. Nästan klar.. - hann gå igenom lite fler i bilen.. men tyvärr inte alla än (liiite mycket den här helgen då Sessan fyllde år). Så får skjuta upp med att publicera vinnaren samt alla extra vinnare tills på onsdag!!! På onsdag kl. 19.00 avslöjas det - kika in då ;-)

bloglovin

8 kommentarer:

-svantes mamma- sa...

Åååh hur ska man kunna hålla sig!! hihihi, jag fryser ner mej tills dess ;)

Jäkligt bra och rättivst! :)
Kram kram

alexandra sa...

jag förstår dig..

Anny sa...

Ja du jag förstår att det blev mycket. Kan inte gärna hjälpa dig heller, vore ju LITE partiskt?! :)

Är ju jättebra att du kollar så alla spelar efter samma regler. Men spännande är det!

Kram o gonatt

Snuttgrodan sa...

Hej!

Har nu en tävling på min blogg som kanske skulle passa er.

Gillar du inte att jag berättar om det här så ber jag om förlåtelse.

Om inte annat Lycka till! Kram Snuttgrodan!

BeckaHBitcH.se sa...

det är luugnt :-) herre gud folk får tåla sig :-)

men hörru! har du fått mitt mail? :-) med gästbloggen, har ju skickat den.

Fia sa...

Jaa, jag är helt med på det! :) Onsdag blir bra det! Spännande! *KRAM*

MAMMAFIA sa...

Bra där att du är rättvis. Bra att veta att det går rätt till. Spänningen är ooolidlig =)

sara sa...

Spännande, jag hoppas jag gjort rätt!
En sådan vinst hade nämligen inte suttit fel just nu i magsjuke tider.. BLÄ.. Sambon är utkastad... :o

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos