Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 31 mars 2010

DAGENS OUTFIT

GÅRDAGENS OUTFIT
är det faktiskt ;-)
~~~~
Louis Louis klänning och Rockefella leggings,
så himla snygg tjej!! Grymt nöjd med köpet
av klänningen :-D
~~
Amanda poserar framför Birsta´s
snygga shopping dekorering!!
~~
Träffade på en bloggläsare strax efter
kortet togs, Anki - kul att ses tjejen!!

bloglovin

4 kommentarer:

Therese sa...

Supersnygg klänning =)

Geshiia - mamma till två pojkar sa...

Jag gillar modellen på klänningen men trycket/mönstret gillade jag inte alls. :(

Lisa och Rasmus sa...

ooh cool klänning.. om jag får fler barn och det lyckas bli en flicka så skulle det vara roligt då det finns så mycket schyssta flickkläder

//Lisa och Rasmus

Nina sa...

Aaah, håller med, verkligen jättemysigt tyg, *love colors*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos