Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 16 mars 2010

ALVIN´S NYA VIKT

För att redovisa vikten för er tog jag ett kort
då han låg på vågen ;-) Jag hade helt klart räknat med
mer... :-o Men men, alltså han väger 7540g idag,
4mån och 4dagar. Följer sin egen tjockis kurva
alldeles perfekt.
~~~
Vi har en vinnare som gissat helt rätt på grammet ;-)
Grattis säger vi till:

Hör av dig till mig på mailen (muppsan@live.se)

bloglovin

3 kommentarer:

Nina sa...

Då var jag nära i alla fall ; )

Lisa och Rasmus sa...

ÅÅH va kul att jag lyckades pricka rätt.. drog precis iväg ett mail till dig =)) //Lisa och Rasmus

MADELEINE sa...

Min ''lilla'' flicka väger nästa 7,5 kilo men hon är bara 10 veckor haha, här snackar vi tjockis :) Hon vägde dock 4100g när hon föddes.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos