Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 18 mars 2010

AMANDA & ALVIN

Jag hoppas
att ni mina älskade barn

alltid visste
att ni var juvelerna
som glimmade i mitt liv

Trots att jag ibland
inte fanns där jag borde funnits

kanske glömde påminna om läxan
och gympapåsen

så vill jag ändå hoppas
att jag räckte till

att min famn var
tillgänglig och öppen

att ömheten och kärleken
som brann för er
ändå nådde fram

att era skrapsår
blev omplåstrade

feberheta pannor svalkade
era mardrömmar bortjagade

av kärleksfull hand

Även om jag ibland
var uppslukad av annat
och förde andra kamper

och inte bakade bullar
eller syltade
inte åkte skridskor
eller skidor

så vill jag ändå hoppas

att ni alltid visste
att ni var mitt allt
undren i mitt liv
det vackra i en ful värld

ibland vågar jag till och med tro
att jag lyckats ge er
en plattform av kärlek

bloglovin

2 kommentarer:

Kick sa...

Åh va vackert, jag blev tårögd!
KRAM!
Kick

MAMMAFIA sa...

Vad fint skrivet! =) Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos