Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 24 mars 2010

DET NI ALLA VÄNTAT PÅ - THE WINNER IS

NU har jag äntligen gått igenom alla tävlanden,
var endel som fuskade och inte länkade :-o

MEN av er som följde reglerna och hade lyckan
med er så vann följande:


SVERIGES STÖRSTA BARN
GOODIEBAG GÅR TILL:



För ER som undrar - jag valde ut det jag tyckte var det bästa tipset på födelsedags present till Amanda - en cykel eller springcykel, tog de tävlande som tipsat om det och sen lottade jag bland dom en vinnare!!! Kändes mest rättvist..!!!

Johanna skrev:

Jag vill också vara med :) Har skrivit på min blogg:
http://akjasmaczon.bloggagratis.se/2010/03/15/2689000-tavling/
Jag tycker (som så många andra...) att Amanda ska få en cykel och en cykelhjälm! Härligt nu när det är vår att få vara ute :)

Sen har vi en massa bonusvinster:


Presentkort från Hej Baby - Robin



Valfri tröja ifrån Lipfish - Madeleine



Namnetiketter från Swedish Plate - Lina



Flygplan i ekopapp från Ekokul - Amanda



Presentkort från Partytajm - Jennie



Geggamoja mössa från Norrbaggen - Annika



Tommee Tippees Sangenic Blöjhink - Anna



Presentkort hos Vilda Victoria - Cecilia


MyBug majskrokar - Sojjan~


Jag är såå glad att jag lyckades dra ihop denna enorma
goodiebag och få möjlighet att tävla ut dessa kanon
priser till er fina läsare!!! Stort TACK till alla företag
som ville vara med samt till alla er läsare som ville tävla.!!
Stort GRATTIS till er vinnare - inge avis alls :-o


Alla vinnare - maila mig er mail samt adress.!!!

Inom kort kommer nya tävlingar, så kika snart in
igen..!! ;-)

bloglovin

8 kommentarer:

alexandra sa...

grattis till er som vann. som vanligt hade jag inte turen på min sida.. det är nog inte meningen att jag ska vinna nått.. :(

sara sa...

Jag får väl hålla med ALexandra. jag som höll en tumme, eller två..

-svantes mamma- sa...

Säger som Alexandra, Grattis till alla som vann... attans att man inte stod med. Bättre lycka nästa gång alla ni som inte var med. (L)

nikita sa...

Vore kul om du skrev med vad vinnaren hade för motivering på vad amanda skulle få då hon fyller år =)

Sanna sa...

Stort grattis till vinnarna, hoppas Ni alla blir nöjda...

Hoppas vi kan ses på Måndag hos Nikita;) Kram

Annika sa...

Jippii, jag vann en mössa från Geggamojja. Tack så mycket!

Johanna sa...

Grattis till er alla!

Först satte jag hjärtat i halsgropen när jag läste megavinnarens namn, men det var ju inte jag.. Hoppas på bättre tur nästa gång!

-svantes mamma- sa...

Fick en kommentar som jag bara vill att du ska veta om:

"Hej, såg din kommentar i Muppsans blogg om vinsten. Såg du att hon hade publicerat vinnaren och skrivit vad den hade skrivit? Om att hon tyckte att hon skulle få en cykel. I vilket fall hade hon glömt lägga till i att de personen även skrev att hon hoppades de kunde ses igen nästa gång hon var där…..de känner varandra. Är det bara jag som tycker det är skit att dela ut vinsten till någon man känner? Skrev till henne att jag tyckte att det var lite orättvist men den kommentaren publicerade hon inte…"

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos