Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 1 april 2012

VÅRENS BÄSTA TÄVLING!

Nu presenterar jag stolt en ny fantastisk tävling på bloggen!!

 

Ni kan vinna nya iPad 16 GB WiFi (Svart eller vit)

 

Dela tävlingen på FB och lämna sedan en kommentar att ni är med nedan! Avslutas redan ikväll kl. 00.00, lycka till!

147 kommentarer:

Johanna sa...

Åh är klart med! Har delat från din fb-sida, Johanna Eriksson heter jag. Vill vinna en vit! :D

Häls Johanna
johanna.eriksson87@hotmail.com

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag har delat på fb, min användare är Lilith Dark.

Annelie Niehoff sa...

Är det sant, kan man vinna en iPad??? Den här chansen kan man inte missa, bara tanken att slippa mitt schabrak till dator ger mig lyckorus ;-)

Håller tummar och tår och har självklart delat på FB.

Kram

Kalle sa...

Klart jag vill tävla om en Ipad.

Kalle Karlsson

Sofia Everlönn sa...

OMG!! Jaa håller helt med! Bästa tävlingen!

Delat så klart! :-D

//Sofia

Kalle sa...

Klart jag vill tävla om en Ipad.

/Kalle Karlsson

Agnes sa...

Har jag inte hållit tummarna stenhårt innan så nog gör jag det nu! Åh, vill ha, vill ha...

Johanna N sa...

Har såklart delat, vill absolut vinna ju! :-)

Ötjejen sa...

Hej vännen!! Jag vill väldigt gärna vara med!!! Har delat tävlingen på FB! Hoppas nu på lite tur... Kramar!
För det är väl inget aprilskämt???

//Sandra
sandra77skoog@gmail.com

KisseGirl sa...

Är självfallet med och tävlar vore en fin fin 30 års present. Som vanligt får jag väll köpa min egen ;)

Kristina Söderlund - fb

Amanda sa...

Hihi gissar på ett fint aprilskämt - men kan ju inte riskera att MISSA ;)

Glad första April på dig!!

Kram!

zasata sa...

Jag säger aldrig omg, men jag måste säga OMG!!!!! VILKEN BRA TÄVLING!!! Gör allt för att vinna denna, kan putsa dina skor?
Delar

Lili sa...

ÅH!!!Jag vill vinna!
delat tävlingen via fb med namn Lili Ying.
redan gillar dig på fb där.

HOPPAS!!!
Mail:he-jasmine@163.com

helen hedman sa...

Ja klart jag vill vara med och tävla! Jag håller tummarna att det inte är ett aprilskämt :D

BAMBI sa...

Åh, gud det skulle vara en dröm att få vinna en iPad! Skulle passa perfekt nu när bloggen firar 5 år!! Skulle vara det ultimata bloggverktyget!

Har givetvis delat på FB!

KRAM

Mikaela sa...

Har delat på FB (mikaela Jensen)
så håller tummarna både för vinst och för att det inte är ett april skämt ;-) hehe

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är också jättegärna med och HOPPAS INNERLIGT att det inte är ett april-skämt! :D vår dator är på väg att ge sig, och jag skulle bli överlycklig över den här vinsten!

Har delat på FB (Ingrid Sahlqvist)

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Lina sa...

Är ju självklart med !

Har delat på facebook - Lina Johansson

Håller tummar, tår, huvud och allt möjligt.

ha en fin dag !

johanssonlina84@hotmail.com

Josefine Holmberg sa...

Klart man är med!
Delat på facebook (:

Kram Josefine

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Såklart man är med! Delat på Facebook - Beatrice Tävlar :)

beabofink@hotmail.com

Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på facebook och publicerat som offentligt. Celine Naminah är namnet på facebook.

Erika - lilla familjen sa...

Vilken grym tävling! Vore riktigt kul om jag hade turen att få vinna!! :)

Jag har delat på min facebook, här har du länken till min facebook profil så du kan se min delning! :) http://www.facebook.com/profile.php?id=833505371

/e.naslund@hotmail.com

Sophie 7-barnsmamma sa...

Åh, håller tummar och tår så de blir blå! Vore helt toppen här hemma!
Med vänlig hälsning, Sophie Bakke engström

sophiebw@hotmail.com

Familjen bus sa...

April april jag är med :) har delat!

Sarina.Fredriksson@hotmail.com

åsa sa...

Som arbetande Pedagog i förskolan skulle den här ipaden underlätta jobbet i Naturen så otroligt mycket. Om barnen finner något intressant kan vi lätt ta fram ipaden och finna intressanta kunskaper med den. På så sätt skulle jag ge barnen mycket mer och barnen skulle på ett lustfyllt sätt berika sina kunskaper mer.

Hoppas på turen gör vi nu..

Åsa Nore

engel.nore@brfmimer.se

Mamman sa...

Klart jag vill vara med och tävla. :-)

Har delat på facebook; Maria Necander Bohlin

gigered3@tele2.se

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Är helt klart med :)
Delat på min FB (Ewa Svedmarker fb Wikström)

Kram

Ingela sa...

Ojoj! Vill så gärna vinna! Håller tummarna. Delat på fb.

MAMMAFIA sa...

Jag är med!! Hoppas innerligt:)
//mammafia
Fia@mammafia.com

bunnyn sa...

Men så roligt! Jag tar jättegärna chansen :-D
Har delat tävlingen på min FB-sida och bjudit in alla mina vänner.

Hälsningar
Kicki Kronborg
bunnyn.hemma@gmail.com

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Hade varit helt underbart att vinna, dels så är jag inte insatt i sånna där tekniska prylar... köpte mig ju en smartphon för ca 3 månader sedan.... lite efter:)
Sen så fyller jag ju år om 11 dagar så denna skulle vara den Ultimata födelsedagspresenten!

HAr delat på fb med namnet Agnieszka Gackowska

kramar

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Jag är självklart med och hoppas innerligt på att det inte är ett aprilskämt:)

Delat på fb (Sofia Eriksson)


sooffiz@hotmail.com

Louise P sa...

Jag är med och har delat. Hoppas det inte är något aprilskämt :-).
Har sucktat efter en ipad lääänge så det vore skoj att vinna.
Nu håller jag tummarna.
MvH.Louise persson

Malin sa...

Delat och håller tummarna! :-)

Heter Malin Fernström på fb. (malinbakke@hotmail.com)

Malin sa...

Delat och håller tummarna! :-)

/Malin

malinbakke@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!

Jag vill såklart vara med i tävlingen om en sån go'bit!
Har delat på FB.

Mvh Åsa
asa-massan@brevet.nu

Anonym sa...

Hej!

Jag vill såklart vara med i tävlingen om en sån go'bit!
Har delat på FB.

Mvh Åsa
asa-massan@brevet.nu

Helena sa...

Hej!

Det här vore verkligen den perfekta födelsedagspresenten till min sambo som fyller år nu till veckan.

Jag har delat på FB (offentligt). Mvh Helena Hansdotter

Angelica sa...

Klart man är med... bättre vinst får man leta efter!
Delar ocg gillar på fb! :)

Anja Håkanson sa...

Jag är med och har delat i namnet Anja Håkanson. :)

anjahakanson@hotmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Åh!
Jag är så himla gärna med. Har delat här; https://www.facebook.com/profile.php?id=792367490

Håller tummarna för en vinst och roliga stunder med appar med sonen för lite lek, men givetvis för att läsa bloggar också ;) hihi!
Kramar Emelie
x_emelie@hotmail.com

putte! sa...

klart man måste vara med i en sån här tävlig;)

tvattlapp sa...

Hoppas inte att det är ett 1 april skämt :) Är med

tvattlapp sa...

ja just har ju delat på facebook oxå i namnet Angelica Ferdén

Nathalie F sa...

Hejsan, Nu har man delat på fb, och mitt namn är Nathalie Fahlström. =)

nathaliefahlstrom@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag är gärna med och har delat här: https://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

Caroline Andersson
Caroliinea@hotmail.com :)

Evve- En helt vanlig knasig tjej! sa...

Tjenamorsning korsning!

Vill du bli Veckans Blogg i min knasiga lilla blogg?? Sure u will, klicka på länken och anmäl dig vettja ;D : http://evvesliv.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v14.html#comment
Kramizar Evve!

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej!

Jag är gärna med! :D
Delat på facebook (Sandra Li)

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Miiias sa...

Vill absolut vara med och har delat på Fb! Maria Söderquist
Kram

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

Är med! Har delat offentligt, heter Cim MansonDust Runfors.

Min sambo fyller år på fredag & önskar sig just en sån här! Håller tummarna HÅRT!!

mansondust@gmail.com

dianasdrommar sa...

Uppskattas mycket att du ordnar sådana här fantastiska tävlingar och självklart vill jag vara med.Delar på facebook-Diana Flobecker.
Jag skulle vilja vinna den till min son som skulle få den i födelsedagspresent kram Diana

Helena Lindgren sa...

Jag är med om jag har turen på min sida vill jag jätte gärna vinna en vit.

Delat på min facebook det gör jag under namnet Helena Lindgren

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

HaHa..!
Tror ju att vi blivit lurade..
Men som nå´n sa..Hellre bli dragen vid näsan än snuvad på en Ipad!!!
Delat och klart!

Camilla kubbov30@gavlenet.se

Veronica sa...

Åååå jag är med =) Har delat på Facebook men namn Veronica Vicke Jacobsson. Hoppas hoppas hoppas =)))))

Jessica sa...

Jag har delat på min tidslinje på facebook, och håller tummarna!
Skulle vara perfekt med en iPad för sonen- finns ju jättebra tecken-appar och bildscheman för ipads!
=)

Anonym sa...

Har självklart delat och vill gärna vinna :) Kramar Sara Hammarström

Desirée Larsen sa...

Har delat på FB, http://www.facebook.com/desiree.larsen.

Lindie sa...

Men jag är så klart med & vill vinna en Ipad! Delat på Facebook, hoppas på vinst!

//Lindie

lindie.lotzner@gmail.com

Cicci sa...

DELA O GILLA - check. :)

ciszi@hotmail.com

Johanna - Maersta sa...

Ja tack! ;)

Kram Johanna

Malin Magnusson sa...

Min dator gick sönder för ca 1 månad sen (skickar från Eriks dator) och jag måste skaffa mig en ny, håller på att spara nu. Men lyckan vore att få en I pad istället som även min 4-årige son lättare kan använda. Oj vad glada han och jag skulle bli!! Jag delar detta på min Fb sida. jag heter Malin Magnusson, mi!n mail: malma@hotmail.se -Hoppas!

Tove sa...

Delat från min FB, Tove Landén.
tove.landen@hotmail.com

Anonym sa...

Oh vill vinna! Delat och hoppas på tur!

Mallan sa...

Åh denna vill jag vinna ;
kraam

Anonym sa...

Jag är klart med! Behöver och vill ha! :) pernillaallstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas att det inte är ett aprilskämt :) pernillaallstrom@hotmail.com

Anna sa...

Jag är med =)

Anonym sa...

Åh, skulle vara skitkul. Karln min brukar alltid vara lite missbelåten att jag laddar ner grejer till han Ipod så en egen skulle sitta finfint :)
Cecilia Captain Slow Kappinen på fejjan :)

Anonym sa...

Ipad*

Pia Li sa...

Hejsan!

Inte vill jag missa en sådan fin chans, att få möjligheten att få vinna en iPad!!

DELAT på FB! (Pia Li)

Håller nu tummar och tår, för allt vad det går!
Så kanske turen jag har, att en egen iPad, jag får!

Om jag turen har, önskar jag mig en vit!
Tack för chansen att få vinna en iPad!

Kram
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och.tävla.
Har länkat på FB, Henrik Karlsson

Henrik.Karlsson@home.sese

Håller tummarna....

Julia sa...

Åh jag vill vill vill vinna :)
Har delat på fb såklart, Julia Rosén

Mia sa...

I'm in!
Självklart har jag delat tävlingen också.
Nu jävla håller jag tummarna så de blir blå!

min mail: woodland_hobgoblin@yahoo.com

Anna sa...

Hej har delat och gillar denna tävling skarpt skulle verkligen behöva denna både till mig men mest till min son Jamie och hans behov av underhållning samt träning (han har autism) vilket fall jag håller tummen och en tå:) mnå bästa kvinna/man vinna

hej hopp

Anna Froby

Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset sa...

Hoppas man kan bli en lycklig vinnare av denna och inte en lättlurad aprilskämt-utsatt. ;)

Delar såklart!

Erik Sidén sa...

Känns som ett Aprilskämt. Men vem vågar chansa? ;)

Har iaf delat på FB.

Erik Sidén

erik.siden@toke.com

MVH Erik S

Madde sa...

Oj det är nästan så jag tror att detta är ett aprilskämt. Men jag vågar inte strunta i att vara med! :P

Självklart delar jag tävlingen på fb. Madelen Jansson.

Håller tummarna stenhårt, vilken start på veckan det skulle vara att vinna denna. :D

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Bondmoran sa...

Åh, jösses!!! Jag hoppas verkligen inte det är ett aprilskämt... Jag svimmar om jag vinner den där, men det är det värt! Jag kan svimma två gånger om det är så, inga problem!

Jag har så klart delat din tävling på facebook.

Kram
Bondmoran
www.bondmoran.nu
bondmorans@hotmail.se

Fröken M sa...

Jag har en känsla av att detta är ett aprilskämt - men jösses va jag vill vinna om det är sant !!

frokenmela@mail.com

Anonym sa...

Är självklart med och tävlar. Skulle vara kul och se om barnen lär sig skriva, räkna matte etc som de säger iPad är bra för. Malin skålberg på Facebook. Mail: Malin-s87@live.se

Lisa sa...

Hmm aprilskämt må tro ? men jag törs inte chansa och är med ock tävlar. .:)

lisaivar@bahnhof.se , delar på FB Lisa Ivarsson

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Nu hoppas jag inte detta är ett aprilskämt :-)

Har delat på FB och taggat dig privat (Anna Karlsson)

Vore guld att vinna det här, har tidigare skrivit på bloggen om Melvin som önskar sig en ipad i 5-års present. En dag satt han och grinade medans han kissade. ..Var är min ipad, när får jag en ipad *s*

blogg@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Nu hoppas jag inte detta är ett aprilskämt :-)

Har delat på FB och taggat dig privat (Anna Karlsson)

Vore guld att vinna det här, har tidigare skrivit på bloggen om Melvin som önskar sig en ipad i 5-års present. En dag satt han och grinade medans han kissade. ..Var är min ipad, när får jag en ipad *s*

blogg@annakarlsson.se

biegitta.o.jensen@telia.com sa...

Delat! Jag är självklart med i tävlingen! Hoppas på tur!

Maria sa...

Wow vilken tävling!!
Vill självklart vara med:-)

Har delat på FB (Maria Kull.)
majsankull@hotmail.com

Mvh Maria

Katja sa...

Delar på fb och hoppas på vinst :)

Kim sa...

Delar på fejjan och nu håller jag tummarna SÅÅÅ hårt :-)

Jesper Petersson sa...

Tävlingen delad, tack för en kul blogg och håller tummarna med dottern som tjatat om en ipad sen hon första gången såg en :-)

Tack igen!

Jesper med dotter Linnea

Sara - Ensamstående mamma sa...

Åh, jag är med! Jag har delat på Facebook (Sara Kramer heter jag).

Mail: sara_kramer@live.com

Linda sa...

Delat på fb och hoppas på vinst =)

Linda
l_lodin@hotmail.com

Marlene W sa...

Klart jag är med och tävlar!! En perfekt födelsedagspresent till maken! :) Kram

Olelsi/Nettan sa...

Hallå där!!
Jisses vilken vinst, skriver som alla andra vågar man hoppas att det ej är ett aprilskämt men du brukar ha toppen vinster så varför inte.
Jag vill gärna vara med, delade på fb (Heter Anette Jonsson där).
Min största tös e inte bortskämd med saker så detta vore kul och ge henne i påskpresent

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Mia sa...

Eller var det 1:a april!
april april, din dumma sill....

Sanna sa...

Wow, vilken tävling! Den här skulle jag absolut vilja vinna.

Har delat och gillat på FB (Sanna Kaakinen).

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Anna Berglund-Lundkvist sa...

Wow, vilken vinst! Klart jag är med. Delar på fb - Anna Berglund-Lundkvist

Jenny sa...

Jeeej! Jag delar å är med, hoppas på vinst! :)

tokboll sa...

Åh, självklart vill man vara med i en sån här tävling!

Har delat på facebook och hoppas på tur!

Jennie sa...

Jag är med och tävlar! Nu håller jag tummarna att jag vinner. :)

Jennie sa...

Jag är med och tävlar. Nu hoppas jag på vinst. :)

Maritha sa...

Wow!!!
Kan man tro på detta????...eller är det ett 1:a aprilskämt??
Vågar inte chansa en sån här sak så jag tar det säkra före det osäkra och har naturligtvis delat på fb.
Om jag mot förmodan skulle ha sån tur att jag vann.....vill jag gärna ha en svart.
Vilken grej!!!

Anonym sa...

Åh självklart vill man vara med, hållar alla tummar i tår:-)

Jeanette hellberg chalk på fb

Elin sa...

Oooh jag vill oxå vara med. Har delat på fb. Kramar

Anonym sa...

Vill gärna vinna :)

Jessica sa...

Har delat på facebook och håller tummarna för att det inte är ett aprilskämt och att jag vinner såklart! En svart hade varit kul...

Pontus sa...

Vilken genial idé att utlysa en tävling på årets mest otillförlitliga dag! Tankarna snurrar: är det ett skämt eller ligger skämtet i att folk inte vågar delta med risk för att göra bort sig?

Hatten av för dig, Madeleine! Lysande!

Och givetvis har jag även delat på FB, för det är bättre att framstå som en idiot i morgon, än att låta bli och vara en idiot på riktigt...

nofreewill@hotmail.com

Pontus sa...

Vilken fantastisk idé att köra en tävling under årets mest otillförlitliga dag! Tankarna snurrar: är det ett skämt, eller ligger skämtet i att folk inte kommer våga delta mer risk för att göra bort sig? Lysande!

Hatten av för dig, Madeleine!

Och givetvis har även jag delat på FB, för det är ju bättre att framstå som en idiot i morgon än att låta bli och vara en på riktigt... (nofreewill@hotmail.com)

Anonym sa...

Jag är med och har delat på facebook

Anette erksson
maettan@gmail.com

Eeva sa...

Kanske ett aprilskämt men delar för säkerhets skull ;-) . Eeva Hall

mathilda sa...

vågar inte chansa på att det är ett 1aprilskämt, även om det verkar lurt :-)
Delar och hoppas på en skojig goddiebag eller dyl som skämttröst :-)

Anonym sa...

Åhh, vilken vinst! Det är klart jag är med!

Har gillat och delat!

Mvh

Sara Pedersen
sara_oman_81@hotmail.com

Hans Lundberg sa...

Hans Lundberg,
hans.lundberg@home.se

Jag är med! :)

Anna K sa...

Har delat och hoppas att jag har världstur nu=)

Anonym sa...

iPad , kul!!! Man kan ha mycket kul med den. Hemma, på jobbet som pedagog.
En lagom till vårens alla utflykter, med upptäckter och fikamys på de mest fantastiska ställen.
Jag vill!!!!

Carina.carlsson@skolan.hogsby.se

Anonym sa...

har nu delat och hoppas på massa tur :) är inte så himla datasmart men något nytt borde man ju kunna lära sig ;)
Emilie lundström

Hanna Pfotenhauer sa...

Tänk att en ipad få vinna
då skulle glädjetårar rinna

Storasyster skulle memory på den kunna spela
när lillasyster leker med lera

Tänk om, vad kan man mer önska?
en vit ipad så skulle livet grönska

(Delat på Facebook såklart)
http://www.facebook.com/profile.php?id=636147119&ref=tn_tnmn

hanna.pfotenhauer@hotmail.com

Miss M sa...

Har delat på fb; Malin Stjernberg

Hoppas så på tur här =) Sambon och jag delar en stationär dator och jag vill en egen liten sötsak som bara är min =)

*hoppas och håller tummarna*

Kram Miss M

Anonym sa...

Hej,
jag har delat på fb, gillar och vill vara med o tävla!
Margaretha.johnsson@gmail.com

Anonym sa...

Hej!
Som "fattig" morsa, och sjukpensionär, så är ju detta en utopi att jag skulle få äga en dylik.. Men att drömma är gratis, och drömmer det gör jag!
Delat på fb har jag också gjort.
Ha det gott önskar ragna_marie

Sara - mamma till Hugo sa...

Hoppas på att det inte är ett aprilskämt, vill såååå gärna vinna! Har självklart delat på fb.
s_ottosson@hotmail.com

Anonym sa...

Vill självklart vara med och ha chansen att vinna!!
Vore toppen då vår 5-åriga dotter lagt beslag på datorn...
Hoppas på tur!

mvh Emma
emmgus@hotmail.com

Anonym sa...

Å vilken rolig tävling klart man är med ...delat på facebook :)

Katrin Sjöholm

micanpican sa...

hoppas det inte e ett aprilskämt hihihi ja har fem små juveler här hemma så en ipad går alltid åt :-) kram mican

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag är med! =)

Har delat på fb - veronica bredland bråten

Hoppas vinna en svart!

veronica_134@hotmail.com

Linda sa...

delat och gillar (Linda Granberg)

åh nu håller jag tummarna så jag får överaska min gubbe, han är världens bästa pappa åt våra 4 barn så tänk om dom fick överaska honom med detta nu när han fyller år :)

Kramar Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Den här tävlingen vill man ju inte missa!!! Har delat.

Om jag har turen på min sida så är det en vit jag skulle vilja ha =)

Sabina Pannwitz sa...

Delat & Hoppas innerligt <3

Kram Sabina
sabinapannwitz@hotmail.com

Anonym sa...

Kommer bli en jätte fin påsk present till min älskling:-)

Tove sa...

Detta är ju en tävling man inte får missa och nu håller jag tummar och tår att detta inte är ett april-skämt.
Jag har självklart delat på facebook- Tove Thunholm!
MVH
Tove (evot1@hotmail.com)

camilla sund sa...

VillhaVillha!! =) Camilla Sundh och hoppas det inte är ett Aprilskämt! ;)

Anonym sa...

Fantastisk tävling! :) har delat...kan ta om jag är en av alla "lurade" ;)!
Mvh Jessica Jekisol

Therése sa...

Jag vill oxå vinna en Ipad. :)

theresew79@hotmail.com

Anonym sa...

Hoppas nu på turen!!

Har delat på FB, Linda Beldt G.

Hoppas.. / Linda

Esmeralda sa...

Jag är med! Malin Sundqvist på fb :)

Marie Öberg sa...

Oh, kära nån, vilken underbar tävling!! :)
Skulle mer än gärna vilja få överraska min man med en iPad som jag vet att han verkligen önskar sig. Vore perfekt till vår årsdag den 4/4. :)

Och självklart delar jag tävlingen! :)

Marie Öberg sa...

Glömde lämna min mailadress upptäckte jag nu. :)

marie.oberg@live.com

Jessica Karlsson sa...

Jag vill vinna!:) Jag har delat på Facebook. Nu håller jag tummarna för att jag vinner och att det inte är något första april skämt haha för det vore väl typiskt!
Ha en bra kväll! Kram!

//Jessica Karlsson
Jecca_ch@hotmail.com

Emma Sund sa...

Hej, även jag är med och tävlar. =)

Pernilla W sa...

Åh....!!! vad jag vill vinna detta pris. En Ipad vilken lyx! Tipsat och länkar på FB (Pernilla Wamsjö).
Då är det bara att hålla tummarna hårt!!! ;)
nillwa@hotmail.com

Linda Holmberg sa...

Åååå, tänk att få ha något som fungerar!!!;)

Anonym sa...

Åh, vad häftigt det skulle vara att få vinna en tävling så här och dessutom en iPad. Barnen skulle ju go nuts och vi skulle få fridfulla bilresor och morgnar framöver.

Marie Blomkvist sa...

Jag är gärna med och tävlar! Har Delat på FB, Marie Blomkvist (gävle)

Ronnie Frykman sa...

Har delat på facebook..:)

Ronnie Frykman

Maria Frykman sa...

Jag har delat och hoppas på tur! :)
Kram Maria Frykman

Malin sa...

Jag vill gärna vara med.

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Gillat och delat. Heter Jerker Nilsson http://www.facebook.com/JerkerNilsson

Anonym sa...

Jag delar aldrig så jag delade nu bara för att.... :p Rätt var det är så händer det! https://www.facebook.com/irene.lidzbarski

Anonym sa...

https://www.facebook.com/irene.lidzbarski

Jag delar aldrig men rätt vad det är så händer det! :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos