Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 1 april 2012

JAG ÄR HEMSKT LEDSEN…

april

…. men april april – jag kan lura mina läsare vart jag vill Ler med tungan ute 

 

Trodde ingen skulle tro att det var en riktig tävling då jag inte länkat alls, använt en annan bild än vad jag skrivit att man kan vinna etc. Plus att folk brukar vara såååå uppmärksamma på 1:a april. Men vissa av er anade såklart ugglor i mossen Blinkar

 

Men då ni var så otroligt många som ville vinna en Ipad så lovar jag att jag ska försöka göra allt för att hitta en sponsor som ska göra det möjligt att anordna en tävling igen – och då på riktigt! Promise!!! Har på tok för dåligt samvete så har liksom inget val… Förvånad 

 

Imorgon startar jag en ny tävling, fast med ett annat pris, den är på riktigt, det lovar jag! Förlåt igen – hoppas ni förlåter mig! ♥ Jag drar aldrig aprilskämt så nu kunde jag liksom inte hejda mig….

13 kommentarer:

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Hehe, mjo, jag var inne på skämtspåret, men vågade inte chansa, det kunde ju faktiskt vara en riktig tävling ;)

Amanda sa...

Jag trodde inte på det för fem öre. Men så delade jag inte heller. :) Du brukar alltid länka till företag som sponsrat tävlingen etc. Och tävlingen brukar ju inte bara pågå en dag. Neej,. jag var helt säker på att det var bluff. Men hoppas kan man ju alltid göra. Som jag tror var fallet för många igår... ^^

✫Familjen Bus✫ sa...

Sjukt roligt april april skämt :) Jag misstänkte det, men var ändå med och tävlade + att jag skrev "april april" :) hihi

Kram kram

Anonym sa...

haha....jag var med och tävlade men tänkte på en gång att det var ett aprilskämt.
Deltog ändå eftersom man aldrig kan vara riktigt säker och som sagt "priset" var ju en supergrej!!!
Hoppas du får tag i en sponsor, jag hänger på den tävlingen då jag önskat mig en IPAD men aldrig kommer att få någon då jag är arbetslös och tvungen att försörja en 20 åring som just nu bor hemma. Vänd på slantarna som alltid.
Maritha

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Förstod att det var något lurt på gång, men var tvungen att ta chansen ifall att :)

Bambi sa...

Jag vågade inte chansa heller! Haha, den var bra! :)

tvattlapp sa...

haha, ja som man gissade då :P

Anonym sa...

Inte alls bra : /

Anonym sa...

Sjukt skämt faktiskt med tanke på att du har många tävlingar i din blogg ... De går bort helt för mig .. Tråkigt...

Anonym sa...

Bra sätt att fiska läsare;)

KisseGirl sa...

ha ha säger som många andra, man vågade lixom inte chansa ;) Men är man dessutom väldigt oteknisk säger ju inte bilden något ;)

Helena Lindgren sa...

hihi trodde det var ett aprilskämt men jag provade ändå. Tur att man redan har en Ipad hihi :) klar du är förlåten det ska ju vara riktiga saftiga aprilskämt annars är det ju inge kul eller :).

Kram

Amanda sa...

Jag var också nästan säker på att det var ett aprilskämt ;) Men sen kostar det ju inget att dela så varför inte liksom? ;) Äsch, dåligt samvete ska väll inte fina du ha! Tycker det var ett skitbra aprilskämt!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos