Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 april 2012

TUTA OCH KÖR

bloggminglet1

Snart kommer lastbilen och hämtar upp det stora lasset som ska gå till Rica Talk Hotell och Bloggminglet 2012. Ojoj vad mycket vi har med oss, över hundra goodiebags, massa vinster och såklart överraskningar till alla gästerna. Så från och med idag flyttar jag in på Rica Talk Hotell och checkar inte ut förrän på söndag em. Ska göra mitt yttersta för att kunna blogga något men som ni kan förstå så lär det bli tajt om tiden. Wish me luck!!

1 kommentarer:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Tack finaste Madde för en underbar helg :)

Jag gör lätt om det igen om det blir fler gånger :) Gud så jag har skrattat och haft kul :)

Stor varm kram och välkämpat av dig att få ihop allt :) Toppen!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos