Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 16 april 2012

KÖPT NY SITTVAGN

Vi sålde ju vår Emotion Xtreet sulky, Alvin hade växt ur den och han åkte ändå aldrig vagn. Men den gick ju liksom inte att använda på vintern heller så han hade ju liksom inget val. Nu insåg vi att det var lite tidigt att sluta med vagn, det är ju ofta vi går på längre promenader och då slutar det alltid med att vi får bära Alvin. Sen då man är och shoppar är det alltid skönt att ha vagn med sig, bara att packa i vagnen allt man handlar Blinkar 

Kände inte för någon ny sulky utan ville ha en rejäl men ändå enkel vagn – alltså en Brio Sitty. På Barnens Hus kostar dom just nu endast 1100kr så då slog vi till på en ny därifrån i samma färg som ovan, hade velat ha den i röd och svart men den var slutsåld såklart. Köpte även till en ratt, klart Alvin ska ha en ratt på vagnen trots att han sällan åker, hahaha..

3 kommentarer:

Lii sa...

Fin! Blir också sugen på ny vagn, men jag får nöja mig med de tre vi har tycker mannen ;)

Mia sa...

Jag har en sån! Helt suverän. Med ratt så klart. =)
Vi köpte den åt Leo när var 2. Och det är väl typ den och Brio Race som vi använder oss av.

Sanna sa...

Har en likadan vagn till min dotter, men den ska dock säljas nu till sommaren troligtvis då hon knappt använder den längre bortsett ifrån längre resor till Stockholm osv.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos