Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 29 april 2012

JOBB HELA HELGEN LÅNG

Fasad-logo-JPEG_Width_733

Ja, hade mer än gärna velat uppdatera med en massa bilder och info från Bloggminglet 2012 men har verkligen inte haft tid, beklagar detta :-( Jag sitter nu och tittar igenom twitter och blogginlägg och suger in alla gästers fina ord och beröm! Jag vill lova att det kommer att bli många fler stora bloggmingel och nästa gång satsar vi på en hel helg, Ann Söderlund är redan på för det :-) Imorgon kommer jag lägga upp mer bilder och info, sen tänker jag även länka till gästers bloggar, till deras fina inlägg. Så har ni skrivit något om Bloggminglet lämna gärna en länk så lägger jag upp den!

Nu sova för imorgon är barnen hemma och lediga med mig. ❤

Jo, lite bilder kan ni faktiskt se hos vår fotograf, läggs upp nya hela tiden: http://ciccis.tumblr.com/bloggminglet2012

2 kommentarer:

Marre m.m. sa...

Hejsan! :)
Det var verkligen ett underbart event - så grymt av er att styra upp allt!! :)
Skrev några rader här.. :)
www.marremedmera.se

Ha en superfin vecka! :)
Kram!

Annah sa...

Tack för all tid du lagt ner på detta event!

Här har jag skrivit lite om det: http://lifestyleblogs.se/elsklingen/2012/04/29/nordens-paradis/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos