Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 april 2012

ÖVERTID VECKAN LÅNG

Det finns mycket positivt med att vara egen företagare men såklart finns även en baksida – ibland blir det sjukt mycket jobb och nästan dygnet runt. Sitter på kontoret ikväll och jobbar frenetiskt. Mycket förberedelser, papper som ska ordnas, skrivas ut och post som ska skickas. Fakturor hit och dit och goodiebags som ska packas. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det för tillfället men det gör det – om jag så ska arbeta dygnet runt fram tills på lördag och Bloggminglet 2012Blinkar Om jag ser lite hängig ut och jag har stora ringar under ögonen och går omkring som en zombie – you know why, hahaha!!

2 kommentarer:

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Hej!
Tänker på dig .Men jag tror att jag skulle gilla jobbet.Men det gäller att ha huvdet med så du inte glömmer något.
Hoppas barnen har det bra !
Vi ses på Lördag!
Kram Christina
mittandraliv.vimedbarn/se

Evelina "Evsi" Hellström sa...

Åh jag är så avundsjuk på alla er som ska på bloggminglet... nästa år då jäklar ska jag med! :-)
jobba inte ihjäl dig nu, du måste ju vara utvilad till helgen :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos