Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 17 april 2012

MORGONMÖTE PÅ SÖDER

Idag måste jag vara mer effektiv än igår, men det är mest måndagar som jag och barnen är seg… Ler med tungan ute Iväg med barnen och sen ut med hunden på prommis – sen är det bara att bege sig iväg för första mötet inne på Söder med ett stort företag. Måste dock sen tillbaka fort till kontoret för att ta emot en massa leveranser. Får bli Noka till frukost och lunch nu – inte tid med lunch men viktigt att inte hoppa över heller, då är Noka perfekt! Kommer att ha ett lager på kontoret helt klart – byter hellre ut frukost och lunch än middagen, den vill jag äta tillsammans med familjen och inte låta barnen se att Mamma bantar eller liknande. Hur ska jag få dom att äta om inte jag själv gör det?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos