Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 13 april 2012

ÖVERRASKAD AV ÄLSKLING

ATT00475

Igår överraskade Älskling mig med att vi skulle gå på restaurang med alla barnen, på mitt favoritställe dessutom och äta massa kinamat. MUMS! Blev trerätters till oss allihopa och alla åt vi som vi inte sett mat på evigheter, haha.. Barnen älskar nog kinamat lika mycket som jag Blinkar

1 kommentarer:

Lii sa...

Kina mat är ju SÅ gott! Kan du tipsa om någon kinarestaurang söder om Sthlm som är bra? Har inte lyckats hitta någon. :)
Ha en fin lördag!
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos