Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 april 2012

DAGENS JOBB–GOODIEBAGS

ATT00045

Idag är det lite mer slitsamt att jobba – alla goodiebags ska packas och det tar på ryggen vill jag lova. Bara att dra på hög musik, poppa sönder hela kontoret och sen köra! Packa packa packa – över 100st goodiebags ska vi hinna med idag! Nyfiken på innehållet? Utan att överdriva – det här är den absolut BÄSTA goodiebagen jag nånson satt ihop. Allt är användbart och riktigt bra produkter, jag skulle bli helt salig om jag fick den Skrattar 

Vill du också ha en sån här stor och maffig goodiebag – boka din biljett till Bloggminglet 2012, än finns biljetter kvar!

2 kommentarer:

Julia sa...

Jag kan ju komma och ta min redan nu så blir det lite mindre jobbigt för dig ;)

Linda, mamma till hanna o joel sa...

åh sån skulle ja vela ha men kan tyvär inte komma på mingel :/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos