Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 3 april 2012

5ÅRS KONTROLLEN

Idag har Amanda varit på sin 5års kontroll – allt hade gått bra och såg bra gjorde hon även. Älskling fick följa med eftersom jag inte pallade att vara med vid sprutan.. Mesigt, ja kanske?!? Amanda blir alltid räddare tillsammans med mig hos läkare så jag tyckte och trodde att det skulle gå smidigare att Pappa följde med. Hade så himla rätt – en stolt och glad tjej kom hem med klistermärken och visade upp sin arm med plåster på Skrattar

1 kommentarer:

Sara, mamma till tre små troll sa...

Åh vilken duktig tjej.

Inte löjligt för fem öre, här är det tvärtom. Pappan är nålrädd så det bara smäller om det och mamman älskar att ta blodprov, ge sprutor och allt annat som inblandar nålar så det är bättre jag följer med eftersom barnen blir mer uppstressade om det är pappa.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos