Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 april 2012

TILL BLOGGMINGLET 2012

Har skoproblem – vad ska man ha på sig på Bloggminglet?

 

Extrem sugen på de översta svarta skorna – snygga och enkla pumps! Eftersom jag jobbar så ska det inte direkt vara för uppklätt men jag lär springa en hel del så det bör ju vara bekväma skor också.

Man kanske borde ha ett par sneakers, tycker ni det passar med converse till kostym? Blinkar

1 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Jag har gått in skor idag inför kvällens outfit. Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig på dagen... Det ska iaf bli otroligt kul!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos