Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 11 april 2012

NYINKOMMET PÅ LINDEX

Lindex Shop Online - T-shirtLindex Shop Online - T-shirt

Två t-shirt´s från Lindex som Alvin gärna skulle vilja ha – den översta finns även med polisbilar på och den är lika fin. Alvin älskar bilar och får han välja tröja själv tar han dom med bilar på. Genus hit och dit – det skiter jag i Blinkar

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Jag håller med dej.
Pojkar och flickor är olika, det kan vi aldrig komma i från.

Pappan Anders sa...

Snygga tröjor :-) Det är nog viktigt att låta barnen välja själva och bortse genus.
Ha De!

Linda sa...

Så fina! Den översta måste jag nog köpa grabben :)
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos