Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 april 2008

Väggmålning sovrum



AMOR VINCIT OMNIA

Nu är väggmålning färdig i sovrummet oxå. La upp bilder på väggskriften i vårt vardagsrum i min tidigare blogg. På bara två dagar så har vi TVÅ konstverk i hemmet. Han är bra grym min älskling!

Hur cool är inte den här tribalen..?? Den sträcker sig över hela väggen, ca 2 meter lång..!!

Texten är på latin och betyder "Kärleken övervinner allt"


2 kommentarer:

S.A.I. Steve Lando sa...

han är allt duktig din kille, hälsa honom att det var snyggt

Anonym sa...

riktigt snygg... hitta bilden på google när jag sökte på tribal o hamnade här på din blogg.... funderar på att göra något liknande. får jag låna?

Mvh
Annie , stockholm
metrobloggen.se/lillannie

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos