Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 april 2008

Sony LCD 40" Full HD Ready

Idag har vi inte ens fått igång TV:n - jävla skit TV..!!! Fattar inte varför den lagt av bara så där? Hade en liten diskussion vid middagen angående ny TV, resulterade i att vi åkte till Kungens kurva direkt efteråt. SMOSK - nu har vi en ny TV, en Sony LCD Full HD ready 40". Ville ha en 42" men skillnaden var ju obetydlig, kvaliteten är ju ändå viktigast.. den är helt klart tillräckligt stor..!!
Självklart hann vi knappt in i lägenheten innan älskling slitit upp kartongen, kastat ut den gamla och fått upp den nya..!! Nu kan vi äntligen börja fundera på ny bokhylla..!! Ut med min gamla från IKEA och köpa nån ny svart snygg.. nån som passar bättre in i vårt vardagsrum.. allt går ju liksom i svart... vår favvofärg.. kanske har listats ut.. :-o
Nu sover Lillan, älskling är och spelar bandy och jag funderar på att ta ett glas vin.. bara ett glas kanske..?? Jobbar ju i helgen då måste jag ju få ha min helg nu..?? ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos