Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 april 2008

Hugin Mugin bodysuit

Tänkte ta mig ut innan lunch till parken men är så fasansfullt trött idag.. lr kanske bara hängig..
Käkade precis älsklings goda Paella till lunch *mums*
Snart ska lillan sova en stund, kanske jag oxå ska passa på att ta mig en lur då.. funderar på att ringa till jobbet och se om jag kan byta bort min kväll ikväll.. är ledig torsdag och fredag så då får jag en liten lång ledighet.. har jobbat in så många timmar så är nog ingen fara.. Tror dom har all förståelse för d oxå.. hmm.. skulle jobba 16-20 bara.. Funderar lite..
Var på väg att skicka iväg en beställning tidigare men hejdade mig då jag inte har dom pengarna just nu.. hoppas hoppas d inte tar slut på lagret.. Det var den sagolika Hugin Mugin Flower bodysuiten åsså hittade jag ett par härliga oranga byxor med mudd, från
Minipeople - med 35% REA.!!!


0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos