Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 april 2008

Maginfluensa

Så jäkla typiskt.. :-(
Amanda har ju varit dålig i magen en tid nu och igår började hon kräkas oxå. Fortsatte under natten och nu på morgonen. Bara att ställa in inskolningen idag. *suck*
Försökte få i henne lite risvälling imorse men HELA flaskan kom upp på både henne och mig..!!
Tur att jag är ledig idag då iaf...
Men vädret ser ju ut att vara lika fint idag så man vill ju bara ut..!!!!!!!!!!
Just nu softar vi i soffan, tittar på Vakna med The Voice och ska käka lite frulle.. lr iaf jag ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos