Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 april 2008

Utmaning

Ta fram mobilen och var ärlig nu....







  • Har du pussat nummer 2? - Andreas, definitivt. Varje dag!! <3


  • Vad har du för relation med nummer 20? - Cissi, partypolare och god vän!



  • När ska du träffa nummer 30? - Lillasyss, förhoppningsvis kommer hon då jag fyller år i maj.!!

  • Är nummer 18 söt? - Christian, haha.. söt vet jag väl inte.. :-o


  • Vad var ditt första intryck av nummer 13? - Bowlorama, hmm.. schysst och billigt bowlingställe ;-)

  • Gillar du nummer 14? - BVC Maria, helt okej.



  • Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? - Alexandra, japp, vi sågs i fredags!


  • När ska du träffa nummer 26 nästa gång? - Dawit, ingen aning. Inte setts på flera år.


  • Är du nära vän med nummer 23? - Daniel L, har varit nära vänner. Men tyvärr inte längre sen jag flyttade söderut.
  • Har du gått på bio med nummer 4? - Alexandra G, det har jag garanterat, men då var vi nog bara små flicksnärtor. ;-)

  • Skulle du kunna gå ut med nummer 35? - Handelsbanken, hahahaha..!!!


  • Vad pratar du och nummer 5 oftast om? - Alexandra G, familj, skvaller och pojkar.

              • Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? - Andreas, ALLTID..!!



              • Vad har du och nummer 24 för relation? - Danne P, partypolare! Pokerhaj..!!


              • Vad skulle du vilja göra med nummer 25? - Danne & Cissi, dra en riktig fylla tillsammans. Länge sen nu då vi båda har små barn.

              • Vad är det bästa med nummer 8? - Anders D, finns ingen omtänksammare och snällare karl..!! Världens bästaste bonusPappa..!!

              • Brukar du och nummer 16 träffas? - Carola, ja är vi hemma i byn så ses vi alltid.



              Nu gör jag denna lista till en utmaning!!! Vill se den hos mina bloggarvänner men utmanarspeciellt:





              Alexandra - Mama08

              Sofia - Everlonn

              0 kommentarer:

              Video

              Bloggminglet 2012

              Dreggellappar.se

              Bonde of Sweden

              Simskola i Sthlm/Malmö

              Crocs

              IoB-butiken

              Nova Star

              Videos