Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 april 2008

CELLPROVTAGNING

Så, då var d bestämt - jag är ledig ikväll..!! Det behövs.. känns att jag behöver landa.. inte riktigt tagit in och förstått vad som komma skall.. Hoppas hoppas läkaren ringer den här veckan och ger mig tid för operation.. väntan är ju bara sååå fruktansvärd..

Alla ni som skippar att gå på cellprovtagning, VARFÖR..?? I Sthlm är d dessutom gratis, ju tidigare man upptäcker d desto bättre..!!! Cellförändringar är hur vanligt som helst, var och varannan kvinna får d.. så vill man inte veta om d då..?? Chansen att d utvecklas till cancer är ju betydligt större om du inte kollar dig.. varför chansa..??

Jag har fått två kallelser tidigare men inte kunnat gå eftersom första gången var jag nyopererad efter att vårt första barn dog i min mage..
Andra kallelsen fick jag då jag väntade Amanda.. Så nu då jag fick min tredje var det SJÄLVKLART att jag skulle gå..!!
Det mest skrämmande var att sköterskan berättade att inte ens 30% kom på cellprovtagning då dom var kallade..!!! 30% - det är INGENTING..!!

Skärpning tjejer..!!!

1 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Ja visst är dom riktigt Coola! :)

Så det blev blogger! Va trevligt ;) Är faktiskt riktigt nöjd med att hålla hus här. :) Hoppas du oxå blir det.

Spännande det låter med tävlingen du ska ha!!

Ha en trevlig kväll!

http://robinsgarderob.blogspot.com/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos