Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 april 2008

Lunch på söder

Jag och Mandis håller på att göra oss redo för att åka in till söder och hälsa på Irené och lilla Fabbe. Ska bli bjuden på lunch och barnen ska få leka..!! Skoj skoj..!! :-)
Ska passa på att ämta ut mitt paket på Lindex sen då jag går hem. Fem Myror solhatten och den söta klänningen. Kanske slinker ner nåt mer som vanligt.. :-o
Fick världens sovmorgon imorse, fick sova till åtta..!! - Trots att Amanda somnade vid 19 igår kväll.. NICE.. :-D Kan säga att d behövdes..
ÄNTLIGEN kommer jag få provköra vagnen oxå.. har ju inte blivit av eftersom lillan har börjat gå, då har d bara blivit promenader dom senaste dagarna. Hoppas den bara inte är snygg utan är lättkörd oxå.. å framför allt smidig..!!
Ska ta med mig kameran idag iaf.. laddar batterierna nu så man kan få några fina kort på charmtrollen.
Shit, har världens bråkigaste och grinigaste unge här brevid med.. slänger allt i golvet och försöker slå på datorn.. LITE rastlös kanske.. bäst vi drar ut snart.. :-o

2 kommentarer:

Anonym sa...

tänk om jag oxå kunde följa med o fika...jag som är fika tokig :-)

Anonym sa...

Jobbigt när folk byter blogg fan!haha

Ses imorgon i stan, messa mig om ni kan fan!
Annars 1030 vid spärrarna i t-centralen!

pöss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos