Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 22 april 2008

Betapet

Kvällen består av rödvin och Betapet..!! Inte spelat på TVÅ år tror jag, men ACK så grym jag fortfarande är ;-)
Mandis inte kräkits på länge men har fortfarande diarré :-(
Sovit MYCKET idag... legat i Mammas famn mest hela dagen. Inte lätt att vara liten och sjuk!!
Börjar inte jobba förrän 16.00 imorrn så är hemma med Stumpan hela dagen.. blir ju inte dagis då heller.. *suck*

2 kommentarer:

Mathilda Blomdahl sa...

Vilken underbar blogg du har! Hit kikar jag in snart igen.

Anonym sa...

Hur är det med Mandis idag?

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos