Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 27 april 2008

Altan pyssel

Mammas Molo Kids sötnos ;)
Piggnat på mig lite.. älskling är på bandymatch, så var ju tvungen att anstränga mig lite.

Har gått loss i köket och städat.. *puh* Känner mig lite småsnurrig och överansträngd.. men men.. Nu sitter jag på altanen, njuter av solen och lillan sällskap. Hon sitter på golvet och leker med stenar :-o Skojigt värre..!! Hehe..

Sitter och funderar om jag ska försöka övertala älskling att vi ska åka iväg på Jysk och Rusta idag.. handla in en del till altanen.. färg, trall, spackel, filtar, kuddar, hyllplan och framför allt - BLOMMOR..!!! Fyller år snart så hade kunnat önska mig en del då.. blommorna kanske.. hmm... Allt annat vill jag nog köpa själv.

Om en stund kommer en nisse som ska köpa vår gamla TV, la ut den på blocket och skrev att den var trasig. Trodde inte att sååå MÅNGA skulle vara intresserad. Jag som tänkte skänka bort den. Glad att någon hämtar den bara, lite pengar på d är ju alldeles fantastiskt :-D




2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja dom var jätteläckra, och nu när dom kör erbjudandet 50:- rabatt när man köper ett par skor så var jag ju bara tvungen att köpa dom! Är lite sugen på dom vita jag också, får se om dom kanske finns kvar i rätt storlek =D

Vad fin jäntan din var i Molo-kläderna! Jag älskar Molo! Eller.. Jag älskar alla danska märken! =P Vissa svenska också, typ Plastisock. Så himla fina kläder!

-svantes mamma- sa...

Så sött kort! Där var amanda inte gammal :)


TACK! Bf som vi vet nu blir 6 november... ett vinterbarn till. hehe
Kommer skilja 22mån på dem...

Oki, fy fan! Inte kul att spy o må illa så mkt... Tack för svaret!
Må gott! kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos