Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 april 2008


Minipeople har coola & sköna barnkläder från bl.a MysPlysch, Sobea, Urban Elk, Gaia&Ko, Hugin&Mugin, Moonkids och Kibokobaby. Dom har även barnens favoritböcker och underbara mjuka gosedjur.




TÄVLINGSREGLER


Svara på frågan:- Hur mycket får du som blir medlem i Minipeople i rabatt ALLTID oavsett tidigare pris?


Kopiera bilden ovan och även denna text:


"Jag tävlar om ett presentkort (värde 300:-) från Minipeople
Muppsans blogg - www.muppsan.com
VAR MED & TÄVLA DU OXÅ..!!"



...och publicera den på din blogg, skriv en kommentar under tävlingens inlägg med mailadress, svaret på frågan och din bloggadress.Tävlingen avslutas söndagen den 4/5-08 kl 00:00 och vinnaren meddelas på bloggen. Vinnaren utses genom lottning.




Önskar er alla LYCKA TILL..!!!


9 kommentarer:

Anonym sa...

Man får 10% rabatt som medlem.
Mig hittar du på http://elvinsmamma.blogg.se och min mailadress är hundranitton@hotmail.com.
Hoppas på vinst nu! ;)

Anonym sa...

Man får 10% rabatt som medlem! :)
kittiiecat_@hotmail.com

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Man får 10% rabatt som medlem.
uj_76@hotmail.com

=)

Anonym sa...

Som medlem hos Minipeople får man ALLTID 10% i rabatt oavsett tidigare pris.
Jag finns på: http://familjeliv.blogg.se/
och min mail är: andersson_marina@hotmail.com

Josephine sa...

Man får 10% rabatt som medlem. www.elikasmamma.blogspot.com

jossen_77@hotmail.com

Anonym sa...

Som medlem hos Minipeople får man ALLTID 10% i rabatt oavsett tidigare pris.
Jag finns på: www.nonna.bloggagratis.se
och min mail är: nina_oden@hotmail.com

Håll alla tummar för mig ;)

Anonym sa...

10 procent :-)

Anonym sa...

Anita sa, mäh...min mejladress kom ju inte med!!

krickelinan1971@hotmail.com

Rebecca sa...

Man får hela 10% som medlem. =)

Mail: Knasbecca@hotmail.com
Blogg: http://geshias.blogspot.com/

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos