Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 april 2008

Tisdag

Idag har lillgumman varit med Pappa på dagis, gått jättebra :-) Sovit lunch där idag igen, fast somnade på Pappa istället för på madrassen :-o hihi.. Undra ja hur d ska gå imorrn då jag ska lämna henne..?? Usch.. kommer att cirkulera kring dagiset dom timmarna - Inge hispig alls :-o Nejdå.. ska in och fika hos svärmor...:-) Hon lär försöka övertala mig till lite shopping inne på söder kanske.. Jag brukar inte vara så svår att övertala men just imorgon vet jag inte.. måste ju finnas i närheten... Hmmm....
******************************************************************************
Nu är älskling och jobbar.. :-( Trist att avlösa varandra.. Men vad gör man??
******************************************************************************
Lillgumman springer ut och in från altanen.. ut med bollarna, in med bollarna... ut med dockvagnen, ut med bilen... *suck* Alla leksaker därute snart.. Hon bara ÄLSKAR att vara ute.!!
******************************************************************************
Nu håller jag på att förhandla om att ta hem färdigmat ikväll.. orka laga mat.. vill inte laga nåt nu och äta själv heller.. Lillan har redan ätit ju.... Han brukar inte vara så svår övertalad.. hehe..

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos