Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 april 2008

Äntligen fredag

Imorse pajade bussen jag skulle åka med.. *suck* Fick vänta ute LÄNGE.... fasiken vad kallt d var.. :-o På morgonen är d ju svinkallt..!! Stämplade in på jobbet 07.01, var ju ute i god tid som vanligt. Så ingen skada skedd, förutom att man själv stressar upp sig!!
Älskling har varit med sonen på skolan idag, - spännande :-)
Mandis har varit med Farmor idag, busat och varit ute på promenad..!!! Nu mår hon faktiskt bättre, förutom att hon har blivit supersnorig istället :-o
Efter jobbet drog vi iväg och storhandlade.. hade behövt TVÅ varuvagnar.. haha.. SHIT vad vi handla..!!! Nu är frysen fylld igen. - Grymt :-D
Vi har två frysboxar, en liten i köket och en stor box i en skrubb, passade på att frosta ur den lilla då vi kom hem... Grabbarna i familjen har svårt för att stänga den ordentligt så hade bildats ett FETT lager med is..
Nu ska jag väcka älskling.. han ligger och toksnarkar på soffan - Zzzzzzzzzz
Mandis sover redan och Andreas är hos sin mamma... nu vi borde ha man & hustru tid kanske :-o Istället ligger jag i sovrummet och datanördar & han sover på soffan.. haha..
Ska ta fram en öl och öppna till älskling så vaknar han nog till liv ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos