Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 april 2008

Blandade känslor

*iiihh* - IDAG är d dax för att LÄMNA på dagis..!!! Många känslor som bubblar i magen... ångest, spänning, förväntan, rädsla, glädje, sorg... allt hand i hand..
Är Mammas prinsessa så stor att hon ska gå på dagis nu..?? Vart har tiden tagit vägen..?? Känns som igår då du låg på mitt bröst och tog dina första andetag.
Det här året har varit det allra bästaste och minnesvärda år i hela mitt liv. TACK min älskade dotter - för allt du ger mig. Din kärlek är ovärderlig och villkorslös!!


0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos