Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 april 2008

Svenska sjukvården i ett nötskal


Så var d med den svenska sjukvården...


jag hade ett brådskande fall.. Mina provtagningar skulle skickas OMG..!! Sen skulle jag bli kallad till operation så fort dom bara kunde... än har jag inte hört av dom..
Hur kan dom låta en gå ovetande och bara vänta... den här väntan är olidlig..
Vill inte vara ifrån jobbet alls nu då jag nyss börjat.. men om jag MÅSTE vara d så vore d ju trevligt om man fick veta d lite innan... så man kan planera lite..
Ska nog ringa imorrn, fått direkt nummer till min läkare. Vore skönt att få prata med henne igen.. tror inte jag fattat att jag förmodligen har cancer :-(
Det här SUGER verkligen..!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det måste vara olidligt och gå o vänta sådär. Hoppas du får något svar i morgon.
Jag ska på måndag o lämna o cellprov. Känns pirrigt. Inte att göra det, utan att få veta svaret.
Håller tummar och tår för dej!

Anonym sa...

Du ska se att det ordnar sig syss..
Jag håller tummarna..pöss

Anonym sa...

Hoppas du får tag på läkaren, vi tänker på dig. Stora bamsekramar från S, A, W och magen

Anonym sa...

Jag håller alla tummar och tår, allt går nog bra!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos