Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 20 april 2008

The Kone

Då vi gifte oss fick vi ett presentkort på MartinShop sexleksaker - än har vi inte använt det..!!
Snart ETT år sen..!! - Skärpning.!! Kikar runt lite vad jag kan tänka mig.. vi har ju liksom d mesta.. hehehe...
Nåt vi saknar som dessutom många tipsat är "The Kone", som bilden nedan visar. Har inte riktigt förstått hur den fungerar eller hur det kommer sig att den ska vara skönare än en dildo..?? Någon som testat som kan förklara..?? Väldigt nyfiken...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är Jennifer som har velat länge nu att pappa ska hämta henne när vi drar in till Danderyds, om så blir fallet är ju inte heller säkert...det beror ju liksom på när o hur det börjar...Sen jobbar ju både du o Tomas, jag kan inte begära känns det som att Tomas ska komma som ett skott...men men kanske jag som är knasig, inte vett jag ??

Anonym sa...

Hej hej!!

Vet inget om "The cone" men den ser spännande ut;)

Fin fina grejer du shoppat! Och så fin Mandis blev i sin Pippi:) Ser ut att ha det härligt bland all sand!

Hur är det annars? Här går tiden sin gilla gång:) Händer inte så mycket tycker jag..man väntar väl mest på nästa grej liksom...under tiden har man vanliga dagar..med vanliga tråksysslor;)

Fast det var kul att plocka fram nya kläder från växa-i-kassen;) Lillan blev såå fin i både småfolk sommarsuiten och IdaT gul giraffbodysuit!!

Vill oxå shoppa massor! Men går på snålbudget! *surar*

Ha det gott!
Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos