Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 april 2008

Barn märkesskor

RALPH LAUREN: TRACK EZ WHITE/GOLD 645:-




KAVAT: BASKET VIT 445:-


ADIDAS: GOODYEAR RACE LEA K 595:-


PUMA: FUTURE CAT L CRIB 295:-


PIPPI: GUNNIL RED 345:-


KANGAROOS: HUG 345:-




KANGAROOS: EMILY 395:-


FÖR ATT KOLLA IN DESSA LÄCKRA BARN MÄRKESSKOR
GÅ IN HÄR..!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha-ha, nu kan man lugnt plastikoperera sig för nu finns det en bok som förklarar för barnen varför tuttarna har börjat växa....

Johi sa...

Älskar skor, till mig och barnen! Har även en bror som älskar att köpa märkesskor till mina barn *tack tack* Ettan har nu både adidas- och pumasneakers + massa annat. Lillkillen fick kavat läragåskor liknande de du hade på bild fast svarta.

Kul blogg, älskar barnkläder jag med! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos