Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 april 2008

Fucked up day

Blev inte alls som man planerat idag... :-o
****************************************************************************
Att lämna på dagis gick hur LÄTT som helst, vi har ju världens snällaste unge. :-D Tur var väl d för resten av dagen blev hur jobbig som helst.
****************************************************************************
Fick bokstavligen TVINGA med mig en trotsig tonåring till skolan... hade ett långt och djupt samtal som jag tror verkligen behövdes, han behövde nog lätta sitt hjärta lite.. sen följde jag med på skolan en stund. Hoppas på att d blir bättre och allt tjaffs upphör snart..
*****************************************************************************
Käkade frulle hos svärmor, sen skulle vi ju dra på stan med d hann man ju inte... Utan hela dagen tillbringade jag i Årsta. Efter jag varit med A på skolan så strosade jag runt lite bara, kikade i affärer och så... passade på att gå in och göra en ny synundersökning oxå.. d var ju bara si sådär 12år sen... :-o :-o
Har inge stort synfel men tillräckligt för att d ska störa då man ser på TV... Glasögon beställer jag från nätet, inte fasiken köper jag på butiken... ASdyrt ju...
******************************************************************************
Amanda hade iaf varit hur glad som helst idag. Bara busat och lekt, somnade på minuten då d var sov time ;-) Det var väl d jag förstod..!! Shit, vad STOLT jag blir..!!!
Nu är d dax att åka på jobbet, skoj skoj.. ingen majbrasa för mig inte...

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos