Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 2 maj 2012

VALBORG 2012

ATT00151

Valborgsfirande i Stamparken!

Amanda hittade igen en massa vänner så hennes såg vi knappt skymten av. Brasan tändes klockan åtta och jag tror att innan nio så hade den brunnit upp, haha.. Jaja, alldeles lagom för barnen – ingen av dom bryr sig om den dom är väl van våra egna brasor då vi är i stugan och eldar, hahahaha Skrattar Köpte godisremmar och surrade med folk innan vi gick hem igen. Jag har för mig att då man själv var liten så sköt man smällare och fyrverkerier på valborg – gör man inte det längre?

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos