Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 maj 2012

LEKVÄNLIGA SANDALER

Då jag tittade på sandaler till mig själv så blev Amanda avundsjuk och ville såklart också ha ett par nya. Men till henne var det inte lika lätt att hitta några då det fanns så otroligt många att välja mellan, i alla färger och roliga designer. Men vi enades i alla fall med att det skulle vara ett par sköna som är bra då man är ute och leker, alltså inte ett par puttenuttiga fina som man måste vara försiktig med. Timberland eller något liknande märke vet jag att hon kan ha och använda flitigt i sommar utan att dom går sönder. Men till det svåra – Amanda vill inte ha “tjejiga” skor utan hon vill ha tuffa, gärna med flames på eller Cars – som killarna hos dagmamman har. Gaahh!! Det var mindre lätt att hitta Ler med tungan ute

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos