Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 9 maj 2012

KOKOSFEST MED HOLISTIC

Ikväll bjuder Skugge & co in mig på kokosfest med Holistic på Yogoyama!

Bojkottar min förkylning och drar ut, kände att jag behövde det Blinkar

skugge

Vilka är Holistic?
Holistic är ett svenskt kunskaps och grossistföretag som utvecklar och säljer kosttillskott samt tillhandahåller ekologisk raw food. Holistics kokosolja kommer från unga, färska kokosnötter i Filipinerna. Kallpressad kokosolja är idealisk för matlagning och bakning men kan även användas som såväl massageolja och hårinpackning och mycket annat. Den är rik på både vitaminer, mineraler och antioxidanter och är perfekt för dig som följer LCHF.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos