Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 15 maj 2012

BAKOM MINA SOLGLASÖGON…

ATT00085 (2)

Barnens kusin var med mig och shoppade och då hjälpte hon mig välja ut nya solbrillor, hon sa att

det var inne med raka glasögon nu och med antingen bling bling på eller någon annan färgdetalj upptill,

som med mina – guldkant. Jag frågade genast om hon visste hur gammal jag var, men det spelade ingen roll sa hon.

Vad säger ni, passar jag en 29år gammal morsa i dessa superheta brillor? Blinkar

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos