Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 maj 2012

TUFFA SANDALER

Jag tycker de flesta sandaler är lite gubbiga men nu hittade jag riktigt tuffa hos Spartoo.se och jag ska nog slå till på något av dessa par ovan till Alvin. Sommaren slog ju till över en natt och nu behöver man sandaler istället för varma sneakers. Han älskar ju Cars så dom kanske inte vore så dumma, dock ser dom lite jobbiga att ta av och på, däremot såg Nike sandalerna riktigt sköna ut och lätta för Alvin att ta på själv. Viktigt med skor som barnen kan ta på själva tycker jag och inte går upp så man snubblar.

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos