Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 14 maj 2012

KALAS GÅNGER TRE

ATT00064 (2)

ATT00054 (2)

I helgen har vi varit på ett trippelkalas – det är syrrans alla tre ungar som fyller år i maj och slog ihop till ett stort kalas istället för tre, mycket tacksamt för oss då även jag och stora grabben fyller i maj – lite mycket kalas annars Ler med tungan ute 

Det bjöds på god mat och massa bus och lek, alltid lika mysigt att umgås med syrran och hennes familj! Jamie & Angelina fick varsin personlig tavla från Babywall.se från oss som dom blev mycket glada för. Angelina´s med djungeltema och Jamie´s med bilar – visst blev dom bra? Jag ska be om mer bilder då dom sitter uppe på väggen och visa er. Tusen tack till Babywall.se för den snabba leveransen Skrattar Min första beställning men definitivt inte sista!!

1 kommentarer:

sofia sa...

vilken härlig bild ! =) (första) och väldigt fin blogg! kram =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos