Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 maj 2012

TÄVLING: CURA APOTEKET

REKMEQ_0073

Praktisk på resan och söt i badrummet:

Tävla om Cura apotekets hudvård för de minsta

Cura apoteket har tagit fram en hudvårdsserie för de allra minsta i gulliga och smarta förpackningar. Produkterna är svensktillverkade och anpassade för att underlätta för föräldrar både i hemmet och på resan. Flaskorna kommer i två olika storlekar och består av babyolja, schampo och flytande tvål. De små och fiffiga reseförpackningarna är enkla att packa med när familjen ska resa bort över helgen eller när barnet lämnas hos barnvakten över natten. De större pumpflaskorna passar att stå framme och pryda badrummet. Självklart är de fria från parabener, färgämnen och parfym.

Nu tävlar jag ut 5 stycken Cura-kit. Var med och tävla genom att svara på var ditt närmsta Cura apotek ligger.
Värdet på kittet är 196 kr och består av:

1x Baby Olja

150 ml

49 kr

1x Baby Schampo

250 ml

39 kr

1x Baby Tvål

250 ml

39 kr

1x Rese Baby Olja

50 ml

25 kr

1x Rese Baby Schampo

50 ml

22 kr

1x Rese Baby Tvål

50 ml

22 kr

Tävlingen avslutas den 5/6, kl. 21.00, lycka till!

15 kommentarer:

Carolina sa...

Sv: Mitt närmsta ligger i Högsbo. :-)

E-post: carolina.ahsberg@telia.com

Emma S sa...

Skulle gärna vara med :-)
Tyvärr ligger närmsta cura apotek i luleå vilket är himla många mil från umeå där jag bor. Får hoppas att de dyker upp i nån butik närmare mig längre fram.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Agnes sa...

Detta är ju något som verkligen vi skulle behöva inför bebisens ankomst om fyra veckor!

Mitt närmaste Cura Apotek ligger i Växjö!

Nu håller vi tummarna :)

SoffiZ-Oliwers och Towas mamma sa...

Mitt närmaste cura apotek verkar finnas i Norrköping :)

sooffiz@hotmail.com

Pernilla sa...

Mitt närmaste Cura Apotek ligger i Gävle ca 300 meter från där jag bor.Kram Pernilla
pernillanilsson75@hotmail.com

Fröken M sa...

Åh, jag vill vara med !! Mitt närmsta Cura ligger bredvid ICA MAXI Bergvik här i Karlstad :)

Kram Fröken M

frokenmela@mail.com

Fröken M sa...

Åh, jag vill vara med !! Mitt närmsta Cura ligger bredvid ICA MAXI Bergvik här i Karlstad :)

Kram Fröken M

frokenmela@mail.com

Madde sa...

Mitt närmaste ligger i Solna. :)
Solna Business Park, Svetsarvägen 16
17128 Solna

Håller tummarna.

Kramar Madde
jansson_Madelen@hotmail.com

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Närmsta ligger långt bort tyvärr. I Västerås, ca 10 mil bortåt.

Hoppas på vinst :)

mansondust@gmail.com

Anonym sa...

vårt närmsta ligger jättenär i ica maxi :) haninge. Superbra öppettider också!!

emilielundstrom@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Mitt ligger i ICA Maxi i Norrköping.
Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/06/5-juni-vinn-cura-apotekets-hudvard-for.html

care69(at)live.se

Fröken svår sa...

Närmaste cura apotek ligger i Västerås för oss. Där finns två, en på var sida om sta´n!

rockbarnettavlar@hotmail.com

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Mitt närmsta ligger i Alingsås, alldeles för långt bort kan jag tycka! Hoppas det dyker upp ett närmare där jag bor :)

lilla_ingrid1@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med=)
Västerås är det närmsta för mig.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag är med. De kittet skulle passa bra till kommande knodden.
Mitt närmsta Cura apotek ligger i; Växjö.
Nu håller vi tummarna, stora som små och hoppas på tur :-)
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos