Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 24 maj 2012

UTSLAGEN SKRUTT

ATT00067

Numera sover inte Alvin alls på dagen hos dagmamman och jag vill lova att det plus värmen gör att Alvin har mycket svårt att hålla sig vaken på em. Igår däckade han innan 18, på golvet med en kudde då mamma vägrade låta honom sova i famnen Ler med tungan ute Sen gick han inte att väcka, sov som en stock hela natten!! Himla tur, jag förberedde mig inför att kliva upp mitt i natten…

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos