Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 maj 2012

BLOGGMINGLET 2012, DEL 1

7125993601_fe1000a071

6979906970_2fa6bac30f7125993253_cb4665a590

En av utställarna på Bloggminglet 2012 var Pino – världens bästa Pino som stulit mina barns hjärtan. Dom visade upp sina böcker, nallar, kort, spel och filmer. Dagen till ära hade dom sytt upp några Pinolina nallar som jag tror alla ville köpa Ler I goodiebagen låg dessutom en Pino nalle som alla gästerna fick samt en DVD-film. Mina barn har ett flertal böcker med Pino och båda gillar nog honom lika mycket trots åldersskillnaden. Lättlästa, färggranna och pedagogiska böcker!

Alvins nya bästa kompis är hans Pino-nalle, han sover med honom varje natt!

2 kommentarer:

Annah sa...

Jag hade aldrig hört talas om Pino tidigare, Lykke-Lie gillar iaf Pinonallen =)

Sanna sa...

Tror med det var många som var intresserade av Pinolina nallarna, blev därför så glad när jag fick möjligheten att köpa den enda som de sålde (då den hade en annan kjol än de övriga). Så nu har jag förklarat noga för min lilla tjej där hemma att hon måste vara extra rädd om den, då den inte går att köpa någon annanstans.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos