Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 3 maj 2012

SOLA & BADA PÅ VÄRMDÖ

ATT00160

Blev en tripp till min Pappa & hans fru i tisdags – bjöd in oss själva på middag och bad Blinkar Solen stekte den dagen så det var helt okej att sitta ute hela dagen och barnen kunde leka ute och för att inte glömma hundarna. Blev grillat till middag och mitt i maten somnade Alvin i min famn – då kom tröttheten sen valborg över honom. En liten powernap sen fick vi väcka honom, inte det bästa att sova vid 17-tiden då man ska upp tidigt dagen efter!

2 kommentarer:

Nina sa...

Å så härligt! :D

Johanna sa...

Hej!
Jag hoppas ni inte har något emot att jag tipsar om en butik som säljer Ekologiska kläder för barn mellan 0-7år. Det är kläder som är både sköna men också bra för miljön och barnen!
www.blatomat.se
Just nu har de ett fin fint vårerbjudande, så klicka in och fynda! :)
Med vänliga Hälsningar Johanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos