Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 maj 2012

BLOGGMINGLET 2012–DEL 3

6979904208_c5e2744762

6979905842_98470d837c

Bokade i sista sekund var Babywall.se och oj så glad jag är att dom kom med som utställare på Bloggminglet 2012. Dom visade upp sina fantastiska tavlor, kläder och pussel. Älskar produkter som är personliga och alldeles unika – kan mycket väl tänka mig att köpa deras tavlor och pussel och ge bort, tror det skulle vara en otroligt uppskattad present. Något man har kvar trots att man växer upp! Gillade även deras mer stilrena tavlor, jag som älskar svart inredning hittade flera tavlor som skulle passa i vår hall och vårt TV-rum Ler

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos